.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران خبر داد:
پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران
خیریانپور از پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران خبر داد و گفت: سال گذشته هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۹۶۷ طرح کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان پرداخت شد.
پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۶۲ طرح تولیدی در مازندران

به گزارش شمال نیوز، «حسن خیریانپور» در  جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال تسهیل موانع تولید استان در استانداری مازندران که با حضور معاونان وزیر کشور و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه برنامه های جهش تولید در استان هدف گذاری و ابلاغ شد،جذب تسهیلات بانکی و هدایت آن به سمت تولید و اشتغال را از برنامه های مهم و جدی استان برشمرد و گفت: امسال 4 هزار و 877 میلیارد تومان تسهیلات از 14 بانک دولتی به 77 هزار و 457 فقره پرداخت شد.

 
معاون امور هماهنگی و توسعه اقتصادی استانداری مازندران از پرداخت 550 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 262 طرح استان خبر داد و افزود: سال گذشته هزار و 702 میلیارد تومان به 4 هزار و 967 طرح کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان پرداخت شد که این میزان امسال به 273 میلیارد تومان افزایش یافته است.
 

وی گفت: 410 میلیارد تومان به سه هزار و 870 طرح روستایی از محل تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد و البته از محل بانک سینا 10 میلیارد تومان تسهیلات نیز به مشاغل عمومی اختصاص داده شد.

 
خیریانپور افزود: با شیوع کرونا و بنا بر مصوبه ستاد کرونا در بازه زمانی یک ماهه 300 دستگاه نشاکار با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات برای کشاورزان مازندرانی خریداری شد با تحقق این امر میزان کشت مکانیزه از 55 هزار هکتار به 100 هزار هکتار افزایش یافت.

 
وی با اعلام اینکه 17 هزار و 573 کارگاه به مبلغ 434 میلیارد تومان تسهیلات کرونا دریافت کردند، اضافه کرد: استان مازندران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

 
خیریانپور احیای واحدهای راکد را از برنامه های مهم استان عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته 116 واحد راکد احیاء و امسال هم تاکنون 56 واحد راکد احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به واحدهای تملیکی اشاره کرد و افزود: سال گذشته 64 واحد از تملیک بانک خارج و امسال تاکنون 13 واحد از تملیک خارج شده است.
 

خیریانپور به زراعت چوب با هدف صیانت از جنگل و تامین خروج ارز اشاره کرد و گفت: امسال 4 هزار هکتار اراضی با 6 میلیون اصله نهال هدف گذاری شده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.